Upravni odjel za opću upravu i zajedničke poslove


Tanja Lejko Poljak

Službenica ovlaštena za obavljanje poslova pročelnika

Antuna Nemčića 5, I. kat, soba 43, dvorišni dio

Koprivnica 48000

+385 48 658 136

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Upravni odjel za opću upravu i zajedničke poslove

Upravni odjel za opću upravu i zajedničke poslove obavlja poslove iz područja opće uprave te pomoćno-tehničke, opće i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije.

Upravni odjel za opću upravu i zajedničke poslove obavlja povjerene poslove državne uprave koji se odnose na:

  1. osobna stanja građana - promjena osobnog imena; naknadni upisi, ispravci, dopune te poništenje upisa u državnim maticama; ispravke u registru životnog partnerstva i evidenciji o državljanstvu; unos podataka u jedinstvene informacijske sustave državnih matica, evidencije o državljanstvu i registra životnog partnerstva te izdavanje dokumenata iz istih, dostave obavijesti o promjenama nadležnim tijelima koja vode službene evidencije o građanima; verifikacija upisa u državnim maticama, registru životnog partnerstva i evidenciji o državljanstvu; pripremne poslove sklapanja braka u vjerskom obliku, sklapanje braka u građanskom obliku, sklapanje životnog partnerstva; stjecanje hrvatskog državljanstva podrijetlom i rođenjem na području Republike Hrvatske
  2. registar birača - vođenje dijela registra birača, obavljanje poslova upisa u registar birača, ispravke, dopune i promjene podataka upisanih u registar birača, brisanje osoba iz registra birača, upis bilješki u registar birača, izradu izvadaka iz popisa birača, izdavanje potvrda te drugih poslova sukladno zakonu kojim se uređuje registar birača
  3. poslove u vezi upisa udruga i upisa promjena u Registar udruga Republike Hrvatske te prestanak postojanja udruga sa svojstvom pravne osobe; vođenje registra udruga u informatičkom obliku; vođenje zbirke isprava udruga; obavljanje nadzora nad radom udruga sukladno zakonu kojim se uređuje osnivanje udruga; upis stranih udruga u Registar stranih udruga u Republici Hrvatskoj, upis promjena u registar stranih udruga, vođenje registra stranih udruga u elektroničkom obliku, vođenje registra stranih udruga u elektroničkom obliku, vođenje zbirke isprava stranih udruga te izdavanje potvrda iz navedenih službenih evidencija
  4. poslove u vezi upisa zaklada u Registar zaklada Republike Hrvatske, vođenje registra zaklada u informatičkom obliku, vođenje zbirke isprava zaklada, upis promjena u registar zaklada, upis stranih zaklada u Registar stranih zaklada u Republici Hrvatskoj, upis promjena u registar stranih zaklada, obavljanje nadzora nad djelovanjem zaklada i stranih zaklada sukladno zakonu kojim se uređuje osnivanje zaklada te izdavanje potvrda iz navedenih službenih evidencija i
  5. obavljanje i drugih povjerenih poslova iz navedenih područja, sukladno zakonu i podzakonskim propisima.

U sastavu Upravnog odjela za opću upravu i zajedničke poslove djeluju matični uredi temeljem posebnog propisa kojim se uređuju područja matičnih ureda, i to:

  1. Matični ured Koprivnica
  2. Matični ured Đurđevac
  3. Matični ured Križevci
  4. Matični ured Drnje
  5. Matični ured Virje
  6. Matični ured Kloštar Podravski i
  7. Matični ured Sveti Petar Orehovec.

Upravni odjel za opću upravu i zajedničke poslove obavlja sljedeće opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove:

  1. pisarnice i pismohrane
  2. primanja pritužbi i predstavki građana i pravnih osoba na rad tijela Županije kao i na rad upravnih tijela Županije te na nepravilan odnos zaposlenih u tim tijelima kad im se obraćaju radi ostvarivanja svojih prava i interesa ili izvršavanja svojih građanskih dužnosti te briga o pravovremenom postupanju i njihovom rješavanju
  3. opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije (organiziranje i nadziranje održavanja i čišćenja službenih prostorija Županije, zaštitarska i čuvarska služba, pružanje usluga reprezentacije i slično)
  4. objave „Službenog glasnika Koprivničko-križevačke županije“ na mrežnoj stranici Županije
  5. razvoja sustava dvosmjerne komunikacije i on-line usluga građanima
  6. predlaganja i provođenja mjera i standarda informacijske sigurnosti
  7. razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u svrhu boljeg funkcioniranja tijela Županije i podizanja kvalitete pružanja javnih usluga Županije
  8. planiranja, projektiranje, izgradnja, uspostavljanje i održavanje informatičkih sustava i mrežnog portala Županije
  9. razvoja i unaprjeđenja informatizacije i informatičke podrške te predlaganja i provođenja novih projekata informatizacije poslovnog sustava Županije kao i integraciju s informacijskim sustavima jedinica lokalne samouprave
  10. planiranja i nabavljanja te upravljanja i održavanja informatičko-komunikacijskih resursa
  11. nadzora i unapređenja procesa i aktivnosti potrebnih za funkcioniranje sustava upravljanja kvalitetom, koordinacije poslovima certifikacije i suradnje s evaluacijskim subjektima
  12. predlaže i sudjeluje u nabavi računalne i mrežne opreme te sistemskog softvera
  13. obavljanja nadzora nad radom mreže te osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka, kao i backup podataka
  14. planiranja i provođenja edukacije korištenja informatičke opreme, programa i alata u radu
  15. pripremanja i osiguranja tehničkih uvjeta za održavanje sjednica Županijske skupštine, županijskih manifestacija i ostalih događaja od županijskog značaja i
  16. druge poslove, sukladno zakonskim i podzakonskim propisima.